ΝΕΑ
5+1 ερωτήσεις/απαντήσεις
28 Νοεμβρίου 2023

5+1 ερωτήσεις/απαντήσεις

5+1 ερωτήσεις/απαντήσεις που αποκαθιστούν την αλήθεια για το Λιανικό Εμπόριο και τα νέα τεκμήρια φορολόγησης των ελεύθερων επαγγελματιών:1. Γιατί το Λιανικό εμπόριο ζητάει να εξαιρεθεί από το νέο Φορολογικό Σ/Ν και τον τεκμαρτό υπολογισμό ελάχιστου φορολογητέου εισοδήματος;Οι Ατομικές επιχειρήσεις Λιανικού εμπορίου εμπίπτουν ήδη σε ένα πλέγμα εξονυχιστικών άμεσων και έμμεσων τεχνικών ελέγχου και ηλεκτρονικής παρακολούθησης των εισοδημάτων τους, που καθιστά εκ των προτέρων αδύνατη όποια σκέψη φοροδιαφυγής. Η καθολική εγκατάσταση POS και ο ψηφιακός μετασχηματισμός του κλάδου είναι τρανή και αδιαμφισβήτητη απόδειξη. Επιπλέον, είναι πλήρως εναρμονισμένες με το καθεστώς των Ηλεκτρονικών βιβλίων/"MyData" και της πληθώρας των υποχρεώσεων που απορρέουν από αυτά, με αποτέλεσμα οι φοροελεγκτικοί μηχανισμοί να έχουν ανά πάσα στιγμή πλήρη εικόνα για τα πραγματικά τους οικονομικά μεγέθη και πιθανές παρατυπίες τους.Συνεπώς και από τη στιγμή που ο κλάδος του Λιανικού είναι από τους πρώτους που εφαρμόζονται ήδη τα πλέον σύγχρονα εργαλεία ανίχνευσης και πάταξης της φοροδιαφυγής, ποιος ο λόγος προτίμησης της οριζόντιας λύσης των τεκμαρτών κερδών; Η εμμονή της Φορολογικής διοίκησης σε αναχρονιστικές μεθόδους έμμεσου και κατά προσέγγιση υπολογισμού των εισοδημάτων ακυρώνει το εκσυγχρονιστικό και καινοτόμο έργο που η ίδια ευαγγελίζεται.2. Πόσο πιθανό είναι το υπό διαβούλευση Φορολογικό Σ/Ν να επιτύχει τους αντικειμενικούς του στόχους; Να περιορίσει δηλαδή τη σκιώδη οικονομία και να φορολογήσει δίκαια τους Ελ. Επαγγελματίες;Η αποτυχία των προωθούμενων αλλαγών πρέπει να θεωρείται δεδομένη. Η χρήση των άδικων και παρωχημένων εισοδηματικών τεκμηρίων θα προκαλέσει μεγαλύτερες στρεβλώσεις, συνιστώντας παράλληλα αντικίνητρο ανάληψης νόμιμων επιχειρηματικών πρωτοβουλιών. Σε κάθε περίπτωση θα προκληθεί τεράστια αιμορραγία δημοσιονομικών εσόδων, τόσο από τα υπέρμετρα φορολογικά βάρη που θα προκύψουν για όσους έχουν ήδη μηδαμινή ρευστότητα και οι οποίοι θα αναγκαστούν να διακόψουν την επαγγελματική τους δραστηριότητα αλλά και για όσους επιχειρηματίες δηλώνουν ήδη πάνω από προβλεπόμενο όριο των 10.920€ και οι οποίοι θα δελεαστούν να αποκρύψουν τα πραγματικά τους εισοδήματα. Επιπλέον, πολλοί Ελ. Επαγγελματίες θα απενεργοποιήσουν τον ΑΦΜ τους προβαίνοντας σε διακοπή εργασιών και θα περάσουν εξ’ ολοκλήρου στη «μαύρη» οικονομία.3. Οι καινοτομίες του νέου συστήματος, όπως η διασύνδεση με τον Κατώτατο μισθό του Ιδιωτικού τομέα αλλά και η προσαύξηση του εισοδηματικού κριτηρίου με τα έτη λειτουργίας της επιχείρησης δεν κινούνται προς τη σωστή κατεύθυνση;Κάθε άλλο. Το ελάχιστο ετήσιο τεκμαρτό εισόδημα των 10.920€ έχει προκύψει από αναγωγή του Κατώτατου μισθού σε 14 και όχι 12 μισθούς, κάτι το οποίο είναι λανθασμένο, καθώς οι Αυτοαπασχολούμενοι και Εργοδότες δεν λαμβάνουν 2 επιπρόσθετους μισθούς ανά έτος, όπως οι Ιδιωτικοί υπάλληλοι. Επιπροσθέτως, το προαναφερθέν ελάχιστο τεκμαρτό εισόδημα που ισοδυναμεί με το φορολογητέο εισόδημα, έχει υπολογιστεί βάσει των μεικτών και όχι των καθαρών - όπως θα έπρεπε - αποδοχών του Κατώτατου μισθού. Όσον αφορά στο κριτήριο παλαιότητας, είναι ό,τι πιο παράλογο έχει επινοηθεί εδώ και αρκετά χρόνια, καθώς αντί να επιβραβεύει τιμωρεί έτι περαιτέρω εκείνες τις επιχειρήσεις που έχουν υποστεί τα δεινά αλλεπάλληλων κρίσεων (οικονομική, υγειονομική και προσφάτως ενεργειακή/ακρίβεια).4. Είναι σωστός ο ισχυρισμός των ιθυνόντων του Υπουργείου πως ένας Ελ. Επαγγελματίας δεν μπορεί να δηλώνει μικρότερα εισοδήματα από έναν υπάλληλο του Ιδιωτικού τομέα που αμείβεται με τον Κατώτατο μισθό;Φυσικά και όχι. Τέτοιες λανθασμένες γενικεύσεις διατυπώνουν όσοι βρίσκονται εκτός πραγματικής οικονομίας και δεν έχουν γνώση των κινδύνων που συνεπάγεται η ανάληψη επιχειρηματικής πρωτοβουλίας. Σε αντίθεση με τη μισθωτή εργασία όπου οι αποδοχές είναι εκ των προτέρων γνωστές, η άσκηση επαγγελματικής δραστηριότητας δεν εγγυάται τίποτα, πόσο δε μάλλον ένα ελάχιστο ποσοστό κέρδους. Με λίγα λόγια, ο καθορισμός της ζήτησης είναι μία πολύπλοκη διαδικασία με αποτέλεσμα αυτή να μην μπορεί να διαταχθεί, ακόμη και αν οι ώρες εργασίας είναι πολύ περισσότερες από τις αντίστοιχες ενός Μισθωτού. Συνεπώς, δεν πρέπει να προκαλεί εντύπωση αλλά ούτε και καχυποψία στους φοροελεγκτικούς μηχανισμούς η δήλωση ζημιών και χαμηλών προς φορολόγηση κερδών.5. Η υπέρμετρη αύξηση του Φόρου εισοδήματος είναι η μοναδική επιβάρυνση που προβλέπεται στο Σ/Ν για τους Ελ. Επαγγελματίες;Δυστυχώς όχι. Από τη στιγμή που θα λαμβάνεται ως πραγματικό και συνεπώς φορολογητέο εισόδημα το τεκμαρτό, προκύπτει μείζον ζήτημα και με τον απαιτούμενο αριθμό των ηλεκτρικών αποδείξεων που θα πρέπει να συγκεντρώνουν οι Ελ. Επαγγελματίες. Η οριζόμενη αναδρομική ισχύς των διατάξεων υποχρεώνει τις επιχειρήσεις να πραγματοποιούν δαπάνες με ηλεκτρονικά μέσα, ίσες με το 30% όχι των εισοδημάτων που δηλώνουν αλλά των τεκμαρτών τους, ειδάλλως θα επιβάλλεται πρόστιμο ίσο με το 22% επί των παρατηρούμενων ποσών αποκλίσεων. Αυτό σημαίνει πως μία επιχείρηση με 6 έτη λειτουργίας θα πρέπει να συγκεντρώνει κατ’ ελάχιστο 3.276€/έτος, ποσό που προσαυξάνεται για επιχειρήσεις με 7 έτη λειτουργίας και πάνω. Το χειρότερο όμως είναι πως οι απαιτούμενες συναλλαγές με ηλεκτρονικά μέσα πρέπει να διενεργηθούν εντός των προσεχών 40 ημερών, μέχρι δηλαδή τη λήξη του 2023, εξαιτίας της οριζόμενης αναδρομικότητας του μέτρου.6. Είναι δικαιολογημένες οι έντονες διαμαρτυρίες και αντιδράσεις από φορείς της Αγοράς & κλάδους Ελ. Επαγγελματιών επί του υπό διαβούλευση Σ/Ν;Απόλυτα. Τα άρθρα 10 - 18 του Σ/Ν είναι πισωγύρισμα στην προσπάθεια εκσυγχρονισμού της φορολογικής διοίκησης, καθώς παραπέμπουν στα άδικα και παρωχημένα τεκμήρια διαβίωσης αλλά και στην παράλογη θέσπιση του τέλους επιτηδεύματος, τα οποία όμως εξακολουθούν να ισχύουν έως και σήμερα. Τα εν λόγω άρθρα, προσδίδουν οπισθοδρομικό αντί καινοτόμο χαρακτήρα στο νέο φορολογικό σύστημα, οδηγώντας στον εν γένει στιγματισμό ως Φοροφυγάδων πληθώρας επαγγελματικών κλάδων και επιτηδευματιών. Το χειρότερο όμως είναι πως θέτει υπό αμφισβήτηση την ακεραιότητα αλλά και την αξιοπρέπεια χιλιάδων συνεπών φορολογουμένων, πολλοί εκ των οποίων βρίσκονται κοντά στο όριο της συνταξιοδότησης αλλά είναι πιθανό να την στερηθούν, εξαιτίας της αδυναμίας ανταπόκρισης στα φορολογικά χρέη που αναμένεται να συσσωρεύσουν. Ο αναδρομικός χαρακτήρας και η - στην πραγματικότητα - μη βούληση ή ομολογία αδυναμίας πάταξης της φοροδιαφυγής στους 20 πιο επιρρεπείς και σαφώς οριζόμενους από την ίδια τη Φορολογική διοίκηση οικονομικούς κλάδους/επαγγέλματα, στους οποίους δεν συμπεριλαμβάνεται το Λιανικό εμπόριο, καθιστούν απόλυτα δικαιολογημένη την αγανάκτηση και το αίσθημα αδικίας των πληττόμενων.
ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
28 Νοεμβρίου 2023

ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ

Σύσσωμοι και ενωμένοι οι φορείς εκπροσώπησης των αυτοαπασχολουμένων και των ελεύθερων επαγγελματιών, προσυπογράφουμε την παρούσα και την απευθύνουμε στην Κυβέρνηση.Το νέο φορολογικό νομοσχέδιο θα δώσει την χαριστική βολή σε χιλιάδες μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Δε θα επιτρέψουμε η αδυναμία του κρατικού μηχανισμού να ελέγξει με σωστούς μηχανισμούς και αντικειμενικές και επιστημονικές μεθόδους την φοροδιαφυγή και να βρει τους πραγματικούς φοροφυγάδες, να στοχοποιήσει για άλλη μια φορά τη μικρή ατομική επιχείρηση και να την οδηγήσει στον αφανισμό.Ο κλάδος του εμπορίου λειτουργεί με ανοιχτές πόρτες! Έχει πλήρως υιοθετήσει τα POS, τις ηλεκτρονικές συναλλαγές, το MyData. Αποδεδειγμένα ανήκει στα επαγγέλματα χαμηλής επικινδυνότητας ως προς την φοροδιαφυγή.Είναι απαράδεκτη η τακτική «τσουβαλιάσματος». Αποτελεί κατάφωρη αδικία για τις μικρές εμπορικές επιχειρήσεις. 100.000 επιχειρήσεις έκλεισαν τα τελευταία 15 χρόνια των απανωτών κρίσεων και των μαθητευόμενων μάγων του Δημοσίου, με τα αλλοπρόσαλλα μέτρα, που λάμβαναν. Το νέο φορολογικό νομοσχέδιο, αν ισχύσει θα αποτελέσει το τελευταίο και θανατηφόρο χτύπημα κατά των υπολοίπων επιχειρήσεων. Θα αφήσει άνεργους χιλιάδες εμπόρους και θα φτωχοποιήσει άλλες τόσες οικογένειες, που αγκομαχούν να επιβιώσουν τόσα χρόνια. ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΗ ΣΤΟΧΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΦΑΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΜΑΣ ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΡΑΤΙΚΗ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑΗ Κυβέρνηση επικαλείται τον εκσυγχρονισμό του Κράτους και ταυτόχρονα κάνει βήματα οπισθοδρόμησης δεκαετιών.Θέλουμε ένα Κράτος ικανό να φέρει ισονομία. Να πατάξει τη φοροδιαφυγή εκεί που υπάρχει.Θέλουμε ένα Κράτος που θα στηρίξει και θα προστατεύσει τους υγιείς και νόμιμους και δε θα ψάχνει για εύκολα θύματα.Θέλουμε ένα Κράτος σύγχρονο, αποδοτικό και δίκαιο.Καλούμε τους εκπροσώπους μας στη Βουλήνα στηρίξουν με τη στάση τους τις μικρές ατομικές, οικογενειακές επιχειρήσεις , που αποτελούν το στυλοβάτη των τοπικών κοινωνιών και της τοπικής και Εθνικής Οικονομίας.Καλούμε την Κυβέρνησηνα αποσύρει τώρα το επαίσχυντο νομοσχέδιο και να μπει σε ένα ουσιαστικό διάλογο για να δημιουργηθεί επιτέλους ένα φορολογικό σύστημα δίκαιο, αναλογικό, σταθερό, αποτελεσματικό ως προς τα δημόσια έσοδα και υποστηρικτικό ως προς τον φορολογούμενο.Συμμετέχουμε στις κινητοποιήσεις την Τετάρτη 22 Νοεμβρίου 2023 παντού.Δε θα αφήσουμε να μπει ταφόπλακα στη μικρή εμπορική επιχείρηση!Εμείς θα επιβάλλουμε το δίκαιο με κάθε τρόπο!ΟΙ ΥΠΟΓΡΑΦΟΝΤΕΣ ΦΟΡΕΙΣΠελοποννησιακή Ομοσπονδία Εμπορίου και ΕπιχειρηματικότηταςΕμπορικός Σύλλογος ΚαλαμάταςΕμπορικός Σύλλογος ΜεσσήνηςΕμπορικός Σύλλογος ΤρίποληςΕμπορικός Επαγγελματικός Βιοτεχνικός Σύλλογος ΛεωνιδίουΣωματείο Επαγγελματιών Δήμου Βόρειας ΚυνουρίαςΈνωση Εμπορικών Επαγγελματικών Τουριστικών Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων ΜονεμβασιάςΕμπορικός Επιχειρηματικός Σύλλογος ΝαυπλίουΕμπορικός Βιοτεχνικός Επαγγελματικός Σύλλογος ΚρανιδίουΕμπορικός Σύλλογος Κιάτου 
Ο Προεδρος ΠΟΕΕ Βασίλης Παγώνης
28 Νοεμβρίου 2023
Play icon

Ο Προεδρος ΠΟΕΕ Βασίλης Παγώνης

Συνέντευξη του Πρόεδρος ΠΟΕΕ Βασίλης Παγωνης για την συνεδρίαση της Ομοσπονδίας στην Μεσσήνη για τον προγραμματισμό , τις επαφές και τις δράσεις της 
Η ΠΟΕΕ εν όψει των εκπτωτικών γεγονότων της Black Friaday!
28 Νοεμβρίου 2023

Η ΠΟΕΕ εν όψει των εκπτωτικών γεγονότων της Black Friaday!

Η ΠΟΕΕ εν όψει των εκπτωτικών γεγονότων της Black Friaday και της Cyber Monday εφιστά την προσοχή στους καταναλωτές για συνετές και "ψαγμένες" αγορές. Παραθέτουμε εδώ τις συμβουλές του Συνηγόρου του Καταναλωτή και του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας για συμφέρουσες και ασφαλείς συναλλαγές κατά τη διάρκεια τωνΣτις εκπτωτικές περιόδους της Black Friday και της Cyber Monday σίγουρα σε συγκεκριμένα προϊόντα εμφανίζονται εξαιρετικές προσφορές για τους καλά ενημερωμένους καταναλωτές, που ξέρουν να τις εντοπίζουν, αλλά δεν είναι ο γενικός κανόνας ότι για το σύνολο των προϊόντων οι μειώσεις των τιμών είναι μεγαλύτερες σε σύγκριση με άλλες εκπτωτικές περιόδους του χρόνου.Οι καταναλωτές πρέπει να αντιλαμβάνονται ότι το μάρκετινγκ των Black Friday και Cyber Monday αποσκοπεί στη δημιουργία κλίματος καταναλωτικής αδημονίας και ευφορίας, που ευνοεί την κίνηση της αγοράς, ωστόσο οι καταναλωτές είναι εκείνοι που θα πρέπει σε κάθε περίπτωση να καθορίζουν τον χρόνο και το περιεχόμενο των αγορών τους με σύνεση, στη βάση των πραγματικών αναγκών και των οικονομικών δυνατοτήτων τους και, πάντως, όχι υπό καθεστώς ψυχολογικής παρόρμησης.Κινητήρια δύναμη πίσω από κάθε εκπτωτική περίοδο, ιδιαίτερα σε περιόδους παρατεταμένης οικονομικής ανασφάλειας, είναι κυρίως η ανάγκη των καταναλωτών για εξοικονόμηση χρημάτων και για τη μεγιστοποίηση της αγοραστικής τους δύναμης. Ωστόσο, οι υπερβολικά ή οι ασυνήθιστα μεγάλες μειώσεις τιμών ενδέχεται σε ορισμένες περιπτώσεις να υποκρύπτουν δόλιες πρακτικές, όπως για παράδειγμα η παραπλανητική πώληση απομιμητικών προϊόντων, τα οποία έχουν κατακλύσει την αγορά.Επίσης, οι πρακτικές εξαπάτησης των καταναλωτών, πρωτίστως κατά τις ηλεκτρονικές αγορές, από επιτήδειους εμπόρους ή από πρόσωπα που ψευδώς παριστάνουν τους εμπόρους (συνήθως, μέσω καναλιών κοινωνικών δικτύων) είναι καθημερινό φαινόμενο, το οποίο, όμως, παρουσιάζει ιδιαίτερη έξαρση κατά τη διάρκεια εκπτωτικών περιόδων, καθώς τότε οι συναλλαγές είναι πολυπληθέστερες.Επομένως, οι καταναλωτές, πλην των καλών τιμών, θα πρέπει να αναζητούν συνδυαστικά και άλλες εγγυήσεις ότι όντως πρόκειται να πραγματοποιήσουν μια συμφέρουσα και ασφαλή συναλλαγή από νόμιμα και έγκυρα ηλεκτρονικά καταστήματα, όπως ενδεικτικά:Ότι διατίθενται αναρτημένα στην ιστοσελίδα του καταστήματος πλήρη ταυτοποιητικά στοιχεία: Εταιρική επωνυμία, έδρα, ταχυδρομική και ηλεκτρονική (email) διεύθυνση, ΑΦΜ, τηλέφωνα επικοινωνίας (που θα πρέπει να είναι σταθερά και όχι κινητά), αριθμό καταχώρησης στο ΓΕΜΗ (τον οποίο οι καταναλωτές ενθαρρύνονται να επιβεβαιώνουν και οι ίδιοι, ανατρέχοντας στον σύνδεσμο: www.businessregistry.gr/publicity/index).Ότι παρέχεται ποικιλία εναλλακτικών τρόπων πληρωμής, συμπεριλαμβανόμενης της χρήσης ηλεκτρονικών μέσων, και όχι μόνο η αντικαταβολή ή η τραπεζική κατάθεση σε λογαριασμό. Ειδικά η τραπεζική κατάθεση, εάν εμφανίζεται ως αποκλειστικός τρόπος πληρωμής και εάν, ταυτόχρονα, απαιτείται από τον έμπορο η προεξόφληση όλου του ποσού της αγοράς, θα πρέπει να προβληματίζει ιδιαιτέρως τους καταναλωτές και να τους καθιστά εξαιρετικά διστακτικούς.Ότι παρέχεται η δυνατότητα της εξωδικαστικής επίλυσης διαφορών, καθώς και, σε ευδιάκριτο σημείο της ιστοσελίδας του εμπόρου, το link προς τη σχετική Ηλεκτρονική Πλατφόρμα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, το οποίο οι καταναλωτές θα πρέπει να ελέγχουν από πριν ότι είναι ενεργό και ότι παραπέμπει στη σωστή υπερσύνδεση.Ότι δεν εντοπίζεται μεγάλος αριθμός ορθογραφικών και γραμματικών-συντακτικών λαθών σε σημαντικά κείμενα της ιστοσελίδας του εμπόρου (πχ στις περιγραφές των προϊόντων, στους όρους χρήσης ή στην πολιτική προσωπικών δεδομένων), τα οποία είναι ένδειξη προχειρότητας, αλλά και δόλιων προθέσεων και θα πρέπει, συνεπώς, να αποτρέπουν τους καταναλωτές από την πραγματοποίηση μιας συναλλαγής, που ίσως εκ των υστέρων αποβεί επιζήμια.Τέλος, επισημαίνεται ότι κατά τη διάρκεια εκπτωτικών περιόδων, τα δικαιώματα των καταναλωτών (υπαναχώρηση από εξ αποστάσεως ή εκτός εμπορικού καταστήματος συμβάσεις, δωρεάν επιδιόρθωση ή αντικατάσταση ελαττωματικών ή μη αντίστοιχων με την παραγγελία προϊόντων, κ.λπ.) ισχύουν στο ακέραιο, χωρίς μονομερείς ή αυθαίρετες εξαιρέσεις από την πλευρά των εμπόρων.Για οποιοδήποτε πρόβλημα αντιμετωπίσουν με κάποιον προμηθευτή σε σχέση με τα δικαιώματά τους, οι καταναλωτές μπορούν να απευθύνονται για δωρεάν βοήθεια κατά περίπτωση στην ΠΟΕΕ ή στο Συνήγορο του Καταναλωτή (εάν η διαφορά είναι με έμπορο εντός Ελλάδας) και το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας (εάν η διαφορά είναι διασυνοριακή, με έμπορο που εδρεύει εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης, στο Ηνωμένο Βασίλειο, την Ισλανδία και τη Νορβηγία).
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΨΉΦΙΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ κ. Δ. ΠΤΩΧΟ
28 Νοεμβρίου 2023

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΨΉΦΙΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ κ. Δ. ΠΤΩΧΟ

Ο υποψήφιος Περιφερειάρχης κύριος Δημήτρης Πτωχός ζήτησε να έχει συνάντηση με τη Διοίκηση της ΠΟΕΕ, η οποία πραγματοποιήθηκε στο Επιμελητήριο Κορινθίας.Εκεί ο Πρόεδρος Βασίλης Παγώνης και τα μέλη της Διοίκησης είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν στον κύριο Πτωχό την Πελοποννησιακή Ομοσπονδία Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας, το θεσμικό της ρόλο στην εκπροσώπηση της πολύ μικρής και μικρής επιχειρηματικότητας της Πελοποννήσου. Ταυτόχρονα παρουσίασαν τα σημαντικά προβλήματα που βιώνουν οι επιχειρήσεις, τις αθροιστικές συνέπειες από τις απανωτές κρίσεις αλλά και τις καταστροφές στην περιοχή, τις ανάγκες στήριξης που έχουν και την υποχρέωση της Περιφέρειας να βρει τρόπο να εντάξει και αυτές τις επιχειρήσεις στα Προγράμματα ενίσχυσης της ανταγωνιστικότητάς τους.Ο κύριος Πτωχός αναγνώρισε τόσο το θεσμικό ρόλο της ΠΟΕΕ, όσο και την ανάγκη αποκατάστασης γέφυρας επικοινωνίας μεταξύ της Περιφέρειας και της Ομοσπονδίας. Κυρίως αναγνώρισε τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι πολύ μικρές οικογενειακές επιχειρήσεις και την ανάγκη στήριξής τους από την Περιφέρεια, μέσω χρηματοδοτικών εργαλείων που θα δημιουργηθούν προς αυτό το σκοπό, εκμεταλλευόμενοι τα κεφάλαια του Ταμείου Ανάκαμψης. Δέχθηκε ότι η στήριξη των επιχειρήσεων αυτών έχει ως άμεσο αποτέλεσμα της στήριξη της Κοινωνίας στο σύνολό της.Η συνάντηση υπήρξε αποδοτική και έβαλε τα θεμέλια για μια μελλοντική γόνιμη συνεργασία προς όφελος των συναδέλφων και του συνόλου της μικρής οικογενειακής επιχειρηματικότητας.
Η ΠΟΕΕ  ενημερώνει !!!
28 Νοεμβρίου 2023

Η ΠΟΕΕ ενημερώνει !!!

Ενημερωτική Ημερίδα της ΠΟΕΕ με τον Ειδικό Γραμματέα Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους για το νόμο "2ης ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ" και το πρόγραμμα "ΓΕΦΥΡΑ 2"