Σταύρος Ντόμαλης
Web Developer
Digital Mall Digital Mall

Ονομάζομαι Σταύρος Ντομάλης και γεννήθηκα το 2006.

Από πολύ μικρή ηλικία, είχα την ευκαιρία να έρθω σε επαφή με τον κόσμο του προγραμματισμού, καθώς παρακολουθούσα τους προγραμματιστές στην εταιρεία του πατέρα μου, Παναγιώτη Ντομάλη.

Η εμπειρία αυτή μου ξύπνησε το ενδιαφέρον για την τεχνολογία και, γρήγορα, άρχισα να μαθαίνω προγραμματισμό μόνος μου.

Οι πρώτες μου προσπάθειες περιλάμβαναν τη δημιουργία ιστοσελίδων και πιο εξειδικευμένων εφαρμογών, κάτι που με έκανε να αγαπήσω ακόμα περισσότερο τον προγραμματισμό.

Στη διάρκεια των μαθητικών μου χρόνων, δεν περιορίστηκα μόνο στις σπουδές μου. Αντίθετα, επιδίωξα να εξελίξω τις δεξιότητές μου στον προγραμματισμό, κάνοντας τα πρώτα μου βήματα σε πραγματικά έργα.

Τελείωσα το λύκειο με άριστα, κάτι που θεωρώ ως αποτέλεσμα της επιμονής και της αφοσίωσής μου τόσο στις ακαδημαϊκές μου υποχρεώσεις όσο και στην τεχνολογία.

Σήμερα, είμαι πρωτοετής φοιτητής στο Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του πανεπιστημίου Πατρών.

Το συγκεκριμένο τμήμα συνδυάζει τη διοίκηση με την τεχνολογία, προσφέροντάς μου τη δυνατότητα να αναπτύξω περαιτέρω τις γνώσεις μου και να τις εφαρμόσω στον τομέα του προγραμματισμού και της επιχειρηματικότητας.

Παράλληλα με τις σπουδές μου, έχω αναλάβει ένα σημαντικό κομμάτι του front-end στην ανάπτυξη της καινοτόμας εφαρμογής Digital Mall, στην εταιρεία του πατέρα μου.

Αυτό το έργο είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για μένα να εφαρμόσω τις γνώσεις μου σε πραγματικές συνθήκες και να αναπτύξω περαιτέρω τις δεξιότητές μου.

Εκτός από τον προγραμματισμό, έχω και άλλα ενδιαφέροντα που με βοηθούν να διατηρώ ισορροπία στη ζωή μου.

Είμαι παθιασμένος με τον αθλητισμό και συγκεκριμένα με το μπάσκετ.

Ο αθλητισμός με βοηθά να αναπτύσσω ομαδικότητα και να παραμένω πειθαρχημένος, στοιχεία που θεωρώ πολύτιμα τόσο στον επαγγελματικό όσο και στον προσωπικό μου βίο.

Συνολικά, στόχος μου είναι να συνεχίσω να εξελίσσομαι και να συνδυάζω τις ακαδημαϊκές μου σπουδές με την πρακτική εμπειρία, ώστε να συμβάλλω μελλοντικά στον τομέα της τεχνολογίας με καινοτόμες ιδέες και λύσεις.

Πιστεύω ότι με την επιμονή, τη συνεχή μάθηση και την αγάπη για αυτό που κάνω, θα μπορέσω να αφήσω το δικό μου στίγμα στον κόσμο της τεχνολογίας.

ΜΑΘΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

gallery

Οι φωτογραφίες μας


ShopShopShopShopShopShopShopShopShopShopShopShopShopShopShop

ΝΕΑ

Τα νέα μας


Τεστ
Τεστ
18 Οκτωβρίου 2025

Τεστ

Αν δεν μιλάς, κάποιος άλλος θα το κάνει
Αν δεν μιλάς, κάποιος άλλος θα το κάνει
18 Οκτωβρίου 2025

Στον ψηφιακό κόσμο, η σιωπή δεν είναι χρυσός.

Αν δεν προβάλεις εσύ την επιχείρησή σου, θα την παρουσιάσει ο ανταγωνιστής – με τον δικό του τρόπο. 📢

Το κοινό χρειάζεται να σε “ακούει”, να σε βλέπει, να σε θυμάται.

🔇 Τι σημαίνει “σιωπή” για μια μικρή επιχείρηση;

• Καμία ανάρτηση για εβδομάδες ή μήνες
• Πληροφορίες που δεν ανανεώνονται
• Καμία απάντηση σε σχόλια ή μηνύματα
• Έλλειψη επαφής με τους πελάτες

Αυτό μεταφράζεται ως “δεν λειτουργεί”, “δεν ενδιαφέρεται” ή “δεν με χρειάζεται”.

💬 Τι μπορείς να κάνεις σήμερα;

✔️ Δημοσίευσε 1 χρήσιμο tip την εβδομάδα
✔️ Κάνε μια ιστορία στο Instagram με νέο προϊόν
✔️ Στείλε email ή SMS σε πελάτες που δεν ήρθαν καιρό

📌 Μην αφήσεις άλλους να πουν τη δική σου ιστορία.

Πες την εσύ, σωστά και απλά.

#μιλαμετονκοσμο #ψηφιακηπαρουσια #τοπικηεπιχειρηση

Ο πελάτης θέλει ευκολία – δώσ’ του την
Ο πελάτης θέλει ευκολία – δώσ’ του την
17 Οκτωβρίου 2025

Ο χρόνος του πελάτη είναι πολύτιμος.

Αν πρέπει να σε ψάξει, να σε καλέσει, να ρωτήσει, να περιμένει… θα πάει αλλού. 📲

Ευκολία σημαίνει να βρίσκει ό,τι χρειάζεται σε λίγα δευτερόλεπτα.

Κι αυτό γίνεται ψηφιακά. ⏱

Ποια είναι τα “σημεία τριβής”;

• Δύσκολη πλοήγηση σε site ή social
• Δεν βρίσκει ώρες, διεύθυνση, προσφορές
• Δεν υπάρχει τρόπος να επικοινωνήσει άμεσα
• Δεν ξέρει “τι να περιμένει”

Αν τα κάνεις όλα απλά, θα έρθει σε σένα πιο εύκολα.

🛠 Πώς του προσφέρεις ευκολία;

✔️ Με ψηφιακή κάρτα που τα έχει όλα
✔️ Με κουμπί κλήσης ή χάρτη
✔️ Με προγραμματισμένες αναρτήσεις με σαφές μήνυμα
✔️ Με auto απαντήσεις σε κοινές ερωτήσεις

📌 Η ευκολία δεν είναι πολυτέλεια.

Είναι ο νέος κανόνας.

#εμπειριαπελατη #ευκολεςλυσεις #σεβασμοςχρονου